De 8 gouden regels voor succesvolle communicatie

De 8 gouden regels voor succesvolle communicatie

  • U leert de communicatiemethoden van de KGB-opleiding voor spionnen
  • U zorgt ervoor dat uw mensen elke dag met plezier komen werken (en nooit meer loonsopslag komen vragen).
  • U leert communiceren als een echte leider.

NIET-COMMUNICEREN IS ONMOGELIJK

U kan niet “niet-communiceren”. Want u wilt begrepen worden, erkenning krijgen en uw taken en projecten tot een succes brengen. En hiervoor heeft u de steun nodig van uw medewerkers, uw management en alle stakeholders. Dus moet u wel communiceren … En hoewel u ziet, weet en zegt welke stappen nodig zijn, begrijpt u niet waarom uw omgeving dit maar niet wilt zien of horen. Alsof iedereen – collega’s, medewerkers en management – alleen maar kijkt naar de korte termijn. Maar hoe krijgt u nu anderen mee in uw verhaal en in uw visie? Hoe krijgt u meer gedaan van iedereen rondom u? Hoe zorgt u dat mensen naar u luisteren en vooral blijven luisteren? Door het toepassen van de 8 gouden regels van succesvolle communicatie!

COMMUNICEREN IS BEWUST KIEZEN VOOR SUCCES

Communicatie is en blijft de basis van iedere succesvolle samenwerking. En zolang die communicatie goed verloopt, gaan projecten en processen – dus het werk – ook goed. Ook de service die iedere afdeling verleent aan andere afdelingen én de service die verleend wordt aan klanten of stakeholders, hangt af van de juiste manier van communiceren.

MAAK UW OPDRACHT (EN UW LEVEN) STUKKEN EENVOUDIGER

De 8 gouden regels van succesvolle communicatie, zijn de 8 gouden regels voor een succesvol leven. In deze training leert u hoe u ervoor kunt zorgen dat mensen beter naar u luisteren. Dat zij beter en meer doen wat u zegt. Zodat uw leven een stuk eenvoudiger wordt. Deze verrassend eenvoudige maar vooral praktische tips, kunt u na deze training meteen toepassen zowel op uw werkplek als thuis. Want communiceren kunt u echt wel leren …

Gijs Weenink – Trainer IFBD
De 8 gouden regels van succesvolle communicatie, zijn de 8 gouden regels voor een succesvol leven. Ik leer u hoe u ervoor kunt zorgen dat mensen beter naar u luisteren. Dat zij beter en meer doen wat u zegt. Zodat uw leven een stuk eenvoudiger wordt. Deze verrassend eenvoudige maar vooral praktische tips kunt u na deze training meteen toepassen zowel op uw werkplek als thuis. Want communiceren kunt u echt wel leren …

Gijs Weenink – Trainer IFBD

Gijs Weenink is al 25 jaar een voorloper op het gebied van communicatie- en debatvaardigheden in de Benelux en in Europa. Hij leidde 2.500 Lagerhuis debatten met 250.000 deelnemers in 20 landen van Europa. Zijn ervaringen schreef hij op in zijn eerste boek Durf te kiezen, de 21 stellingen waar elke organisatie over moet debatteren (verschenen in april 2018). Naast het leiden van debatten gaf Gijs 2.500 communicatietrainingen aan meer dan 25.000 deelnemers. Zo trainde hij meer dan 100 Tweede Kamerleden, acht landelijke lijsttrekkers en twintig ministers en één premier van negen verschillende partijen. Naast trainer en debatleider treedt Gijs regelmatig op als dagvoorzitter en- als motivational spreaker. Met zijn nieuwe bedrijf One Day Change transformeert hij organisaties en bedrijven in één dag. Het gaat dan om het terugbrengen van de integriteit in de organisatie, het versterken van het leiderschap, het versterken van het management of het wegnemen van weerstand en onvrede bij de medewerkers.

Inclusief voor elke deelnemer!

Managers vergaderen zich suf. Dagelijks praten ze over nieuwe organisatiedoelen, mission statements en visies. Dit resulteert meestal tot wollige nota’s vol braaftaal die in de kast verdwijnen en leidt zelden tot keuzes. In zijn boek ‘Durf te kiezen’ duidt Gijs Weenink 21 stellingen waarover u binnen uw organisatie met uw medewerkers in debat moet gaan. U krijgt dit boek bovenop de training “De 8 gouden regels van succesvolle communicatie”.

Bij deelname aan deze training krijgt u het boek ‘Durf te kiezen’ van uw trainer Gijs Weenink mee naar huis. 

Deze dag is to the point, praktisch én bruikbaar. Een leuke maar vooral leerrijke ervaring.

Dirk, Manager

Zeer fijne en bruikbare opleiding , dag was zo voorbij !

Jessy, Project Manager

To the point, bruikbaar en praktisch.

Ingrid, HR Manager

Goede trainer, overtuigend gebracht met humor. Maar vooral herkenbaar en bruikbaar.

David, Technical Manager

Prima eerste ervaring met IFBD. Wordt vervolgd...

Bram, Head of Operations
Neem voor meer informatie contact met ons op
Datum & locatie van geplande sessie(s):
Hou mij op de hoogte van nieuwe data
Kostprijs
Inschrijven Inschrijven * Per extra deelnemer aan een open, klassikaal leerprogramma ontvangt u 5% korting op het totaalbedrag met een maximum van 20% (= 5 deelnemers of meer).
TOP 10 IFBD-trainingen

Uw persoonlijk carrièrepad: waar staat u vandaag en waar wilt u morgen staan

Het IFBD ontwikkelde speciaal voor u deze unieke carrière-testen, waarbij u uw persoonlijk leer- en groeipad kunt vinden. Het IFBD adviseert zo welke training u vandaag én morgen nodig heeft om uw ambities te realiseren. Klik op het respectievelijke leerpad.  (6 minuten per test).

(Klik op één van deze groeipaden voor een ‘in depth self assessment’ en ontvang een gevalideerd testresultaat.)

Quinn Test: ontdek uw talent als business professional
Managen met tegenwind

Positief en veerkrachtig leiderschap is – zeker nu alles wat moeilijker gaat – uw enige manier om te slagen. Het IFBD helpt u graag bij het uitstippelen van uw (nieuwe) weg. In deze brochure “Managen met tegenwind” vindt u +/- 40 gedegen programma’s die u, uw team en uw organisatie future proof maken. Vandaag worden andere dingen van u verwacht en ook u verwacht vandaag andere dingen.

 

 

Anderen bekeken ook
Writers academy Motiveren zonder controleren Motiveren zonder controleren Lees meer lees meer Persoonlijke efficiëntie Productief vergaderen Productief vergaderen Lees meer lees meer Writers academy De black box van de topverkoper De black box van de topverkoper Lees meer lees meer Writers academy Onzichtbaar leiderschap Onzichtbaar leiderschap Lees meer lees meer