JE WIL SUCCESVOL ZIJN IN DE VERKOOP
Je werkt hard, maar de resultaten laten soms op zich wachten … Misschien ziet je klant het verschil niet tussen jou en je concurrent? Of hij ziet het wel, maar wilt er niet voor betalen? En prospectie? Je weet dat dit nodig is om je pipeline te vullen, maar nog liever heb je dat de klanten jou vinden. Je weet dat je je offertes best goed opvolgt, maar anderzijds wil je niet als een stalker overkomen. Je voelt al langer aan dat harde verkooptechnieken niet werken, maar wat werkt dan wel? En wanneer beslist die klant nu eindelijk? …
Als verkoper krijg je tal van uitdagingen op je pad. Klanten zijn veeleisend, hebben weinig tijd en zijn beter dan ooit geïnformeerd. Maar op welke manier creëer je als verkoper vandaag waarde in een digitale wereld?
EEN SUCCESVOLLE VERKOOP IS ALS EEN SUCCESVOLLE VLUCHT
Als verkoper moet je rekening houden met veel diverse parameters die je voortdurend moet analyseren en bijsturen. Dit vergt een specifieke mindset encomplexe vaardigheden. Kathleen Cools benadert verkoop niet als een verzameling van verkooptechnieken, maar vanuit diverse invalshoeken. In haar trainingen zet zij psychologie, coaching, NLP en systeemdenken in om u de juiste mindset te geven en die essentiële vaardigheden aan te scherpen die leiden tot jouw succes als verkoper. Zij noemt dit de “black box” of de samenvatting van alle uw input en output als topverkoper.
TOOLBOX VAN ONLINE EN OFFLINE VAARDIGHEDEN
Uit onderzoek blijkt dat maar liefst 75% van de B2B-kopers beïnvloed wordt door sociale media. Old school sales methodes volstaan niet meer om kopers te begeleiden in hun beslissingsproces. Het is dan ook een absolute must om als verkoper je vaardigheden uit te breiden en social selling aan jouw toolbox toe te voegen.
SOCIAL SELLING: WORD FUTURE-PROOF!
Vandaag verschuiven bepaalde fasen in het sales proces naar sociale media. Grenzen tussen sales, marketing en customer service vervagen. Maar in al die digitaliteit hebben klanten meer dan ooit behoefte aan menselijk contact en een vorm van expertise die ze online niet vinden. Kortom, als verkoper moet je je telkens opnieuw uitvinden om waarde te creëren in elke interactie met de klant. En dit zowel offline als online.
HET MYSTERIE VAN DE BLACK BOX VAN DE TOPVERKOPER ONTHULD
In deze training ontdek je de geheimen van topverkopers. Je krijgt tools om de klant te inspireren en met hem te connecteren, zodat je hem kan begeleiden om voor jou te kiezen. De opleiding is interactief en biedt je de best practices uit het verkoopvak. Er is ruimte voor feedback over jouw eigen verkoopstijl en je wordt continu uitgedaagd om alle inzichten te vertalen naar jouw markt en eigen klantenportefeuille.